Ett, två, tre, på det fjärde ska det ske


på det femte gäller det, på den tjugosjätte smäller det!

Imorgon bär det iväg till banken och mäklaren där vi ska få nycklarna och sen så är det bara att flytta in! :-D Woohoo!



Längtar tills jag får grejjerna i ordning så jag kan stjäla en timme eller två för mig själv i mitt egna lilla krypin. Då kanske jag med får sy och pyssla lite, det är ju Viktoria väldigt bra på, men just nu är det lådkaos här hemma.




Just ja! Kom ihåg att rösta på mig!
www.mammagala.se/rosta
Kategori 8 "bästa vardagsmammabloggen"
Ni hittar mig högst upp i listan :-)


Kommentarer
Postat av: Tova

spännande med flytt :-) hoppas allt gick bra!

2011-05-04 @ 11:38:40
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0