Vända dygnet


Happ, skulle man vända dygnet i natt eftersom jag jobbar natthelg men tji fick man då lilla prinsen fick feber och mådde jättedåligt.

Visst ett jättebra sätt att hålla sig vaken på tänkte jag först men man ska ju natta den lille och det gjorde jag när sambon gav upp och då somnade ju jag självklart med. Kl 00.29 tittade jag sist på klockan så det blev inte tillräckligt sent. Vaknar man då runt kl 6 så har man sovit rätt länge ändå även om det var med tusen uppvak och letande efter napp.

Sambon som är pappaledig sov alltså på soffan och jag tog alltså nattvakandet.....hmmmm....

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hade du en bra helg då? :) Förlåt för sent svar..(Hoppas det är lugnt)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-11 @ 14:47:58
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0