Torsdag och inställd vägning

Skulle iväg och väga lillen idag på morgonen men eftersom sambon också är krasslig nu (hade tänkt skicka honom och lilleman) så får vi vänta med det. Vill ju inte smitta ner de andra bebbarna uppe på öppna förskolan.

Mår jag bättre idag? Nope
Hostade jag hela natten? Nej tack och lov för Noskapin (eller hur det nu stavas)
Känner jag mig mer död än levande? Ja

Fy f*n vilken tråkig bloggstart
bara gnäller om min jäkla förkylning hela tiden :-P




Eftersom jag inte har någon inspiration alls idag så tänker jag leta reda på en sån där lista som brukar vandra runt på bloggarna och fylla i till senare idag så får ni lite hum om vad jag är för en.


Hej så länge
*vinkar till mamma, Lina och alla andra nyfikna från facebook* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0