Här får du en inbjudan från mig!


Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster om du vill prova dem. Det finns inga produkter som man måste prova utan det är helt upp till en själv.
Jag har t.ex. fått prova på välling från Nestlé, halstabletter från Wrigleys Extra, powerbars från Modifast och just nu hoppas jag på att få komma med i gruppen som får testa Frutti Smoothie från Nestlé.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Obs!
Mitt användarnamn som buzzador är icerose_1983 och det fyller du i rutan "rekryterad av" i registreringsformuläret.

Själv tycker jag att det är jättekul att få prova på olika produkter
men om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du gå in på deras hemsida och läsa mer.

Kramar
icerose_1983 (Sofia aka intebaralillensmamma)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0