Köpt massa tyger


Som jag skrev förut så gillar jag ju att pyssla.
Sy, sticka, virka, tälja, löda, spika..... ja allt är kul när det gäller att arbeta med händerna.

Så ifredags när jag, mamma och lillen var på IKEA hittade jag deras låda med stuvar, i fyndhörnan, som man fick köpa en påse av för 49 kr. Man fick alltså pressa i så mycket tyg man bara kunde i en ganska liten plastpåse, det enda kravet var att personalen skulle kunna försluta påsen :-D
Jag fick i alla tyger jag ville ha, tror att jag tryckte ned halva lådan i den där lilla påsen och killen som skulle tejpa ihop den bara skrattade, så nog fick jag valuta för pengarna :-)

Min lilla påse vägde massor och så här ser tygerna ut:


Över 10 meter tyg hade jag tryckt ner i påsen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0