Nyfriserad! :-D


Äntligen har jag fått tummen ur och kommit iväg till frisörer och både klippt och färgat håret!

Så från att ha haft råttfärgat/ljusbrunthår med gamla blonda slingor med minst tio centimeters utväxt så ser jag numera ut så här:



Ja, jag är osminkad och jävlig men det är så jag brukar se ut som hemmamamma (usch!)
Håret ser rätt ostylat ut med men jag var jättesnygg när jag gick från frisören men på väg hem var det halvstorm.

Dags att boka in tid för frans- och brynfärgning i stan. Ska se om "mitt" ställe har tid på fredag så kan jag utnyttja mamma som bebisvakt under tiden och sen promenera runt och umgås med henne efteråt :-)


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Skönt att se att nån annan ser ut som en vanlig mamma mer än jag. Smikning och stylning är något som inte hinns med just nu...

Men du är söt ändå.

/Y

2011-03-16 @ 17:43:22
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, ska ju inte säga att jag är så sminkad heller i vanliga fall :-) därför är det så skönt att kunna gå och färga ögonfransarna istället. Tar en halvtimme och så ser man sminkad ut i flera veckor och som mamma lägger jag hellre tiden på mys och bus med min lilla prins :-)

2011-03-17 @ 06:55:37
URL: http://intebaralillensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0