Pizzabloggat

Fick äran att vara testpilot för Smartson och Dr.Oetker
här kan ni läsa blogginläggen från mig och de andra testpiloterna

Men jag måste bara blogga lite om det här med :-)


Jag och sambon smakade varsin pizza. Jag valde Spinaci och han Speciale.

Himlars så goda de var. Krispig och spröd botten och underbart god fyllning....
i alla fall på min, fick bara smaka en kantbit av sambon så den vet jag inte säkert ;-)

Undrar vad jag ska laga för middag åt mig idag? Sambon arbetar och frysen är tom på färdigmat :-P Kanske är jag så lat att jag kör på en "fattigmans soppa". Ni som inte vet vad det är så är grunden spaghetti, vatten och köttbuljongtärningar :-) om det finns annat att ha i så har man i det annars räcker det som det är :-)


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: jaha okej :)

( ber om ursäkt för sent svar, problem med datorn. )

2011-03-14 @ 20:27:32
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Helena

Vad tycker du om Mozarella? :-)

2011-03-15 @ 14:22:33
Postat av: Sofia

Mozarella är gott men av Dr.Oetker har jag inte smakat den än men den står på tur :-)

2011-03-15 @ 16:09:14
URL: http://intebaralillensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0