Gammalfjortis & jag


Det är ju så att jag känner en annan bloggar rätt (väldigt) bra. Hon går under bloggnamnet Gammalfjortis och jag tror att hon lite av en bloggkändis, i alla fall här ute på småorterna. Vi går ju way back om man säger så, träffades på dagis i tvåårsåldern och har hållit ihop sen dess. Ja förutom vissa konstiga och väldigt onödiga gräl & missförstånd som uppstått ibland :-)

Vi har gjort det mesta ihop och skrämt upp våra föräldrar vid tusen olika tillfällen. Som tur var hade de tålamod nog för att se till att vi blev som folk ska vara ändå. Ett tag där i tonåren tror jag att våra föräldrar funderade ifall de hade en eller två döttrar då vi enbart var ifrån varandra när vi sov och ibland inte ens då ;-) 

En av de roligaste somrarna är när vi köpte inlines. Satan i gatan vad vi åkte. Från morgon till kväll. Jag har aldrig varit i så bra form som jag var då. Saknar den kroppen rätt mycket just nu...

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad fint skrivet älskade vän! SKOJA INTE att vi hade kroppar to die for. Nu kan man bara drömma...eller så får vi börja åka inlines till varandra nu i vår ;P

STOR KRAM saknar dig!

2011-03-08 @ 19:15:33
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Sofia

Ja, ni får se till att hålla er friska snart så att vi kan ses :-D Saknar dig och pojkarna massor! Puss puss

2011-03-08 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0