Dagisbesök


Igår var vi på besök på dagiset, som vi har sökt plats på, för att se hur det såg ut och träffa personalen.
Det var jättetrevligt och jag har absolut inga tvivel kvar om att det verkligen är där jag vill att min lille ska gå sen :-)

Direkt när vi kom dit så började sonen leka med leksakerna och ett av dagisbarnen "adopterade" mig som lektant. Sonen såg det men blev inte svartsjuk alls (trots att han kan bli det) utan han kom bara fram och hälsade lite på tjejjen och kröp sen iväg för att leka mer.

Hoppdjuren var jätteroliga tyckte min lilla groda. Han älskar ju sin hoppgunga och att hoppa i tid och otid överallt i famnen på mamma och pappa.
Ska nog fråga lillens morfar om han kan köpa med sig ett sånt hem från Thailand där han bor över vintern. Har sett såna där och då är de nog rätt billiga med :-)

Är jätteglad att vi fick komma dit och hälsa på och det är ju även en bonus att minst en av kompisarna från öppna förskolan också ska börja där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0