Woohooo!


I dag skrev vi på köpeshandlingarna

på ett HUS! :-D

så nu blir Gimoborna inte av med oss på ett bra tag :-)


Om bara två månader flyttar vi in!
Vilket just nu känns som en evighet men det går säkert snabbt som attan så jag ska se över om jag redan nu snart kan packa ner onödigheter som urväxta barnkläder och babyleksaker som inte leks med längre så är det gjort. 

Huset är ett enplans med inredd källare. Totalt 4(-5) sovrum, två badrum (ett toppfräscht), bastu, stort kök!, vardagsrum uppe och gillestuga med öppen spis nere. Trädgård med altan och ett inbyggd del där man kan sitta när det är sämre väder.

Längtar tills jag får shoppa möbler och inreda :-) men HUR ska man inreda det?
Funderar lite på att köra det enkelt med ljusa väggar och möbler (förutom sofforna då som ska vara mörkare pga bebis och risken för spill) och sen använda mig av lite färklickar här och där. Egentligen är det bara tvättstugan som måste renoveras lite, resten är ok men man vill ju alltid ändra så att det passar en själv.

Känns kanon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0