Att göra v.11


Jag har alltid massa listor med saker som behövs göras uppskrivna i ett block här hemma och varför inte lägga upp såna listor även på bloggen? Då blir jag ju påmind varje gång jag loggar in :-)
Eftersom det redan är onsdag och mitt mål är att hinna allt på listan (gärna innan helgen) så blir det en kort lista den här veckan.


Veckans att göra är:

- Få sambon att säga upp sitt befintliga Ica-kort så att vi kan ordna ett gemensamt istället.

- Räkna ut arbetstider/dagistider till dagisansökan så att vi kan skicka in den.

- Få flyttbesiktningen avklarad
(Folk från Östhammars hem kommer och tittar så man inte har förstört lägenheten innan man flyttar)

- Komma iväg till Öppna förskolan på torsdag
(Missade den igår eftersom jag trodde flyttbesiktningen var då. Blev jätteledsen när jag insåg att jag hade läst fel.)

+ om jag hinner så ska jag leta fram täcke + kudde till lillen och sy sängkläder till dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0