Att inreda ett barnrum


Hur ska lillemans första rum se ut? Vad ska han ha för möbler? Gardiner? Matta? Förvaring?
Många frågor men de väcker bara glädje i mig att försöka ta tag i det här projektet.

Det enda jag vet med säkerhet är att rummet först och främst kommer vara lekvänligt (inget utställningsrum här inte) och så vill jag att möblerna ska vara vita. Färg blir det tillräckligt med alla leksaker och så ska väggarna vara i nån fin färg de med.
Jag såg en idé på vägg på styleroom där man hade ljusfärg som bas och sen på ena väggen hade man målat ränder i olika färger så att de blev som en fondvägg. Det var riktigt snyggt faktiskt.


Annars hittade jag den här tapeten som var jättecool!


man färglägger den själv :-D

Colour in burger heter den och du finner den här.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul tapet! Blir det den i nya huset. Kanske du ska börja färglägga redan nu :)



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa blingade skal till mobilen

2011-03-21 @ 17:14:34
URL: http://www.phonefashion.se
Postat av: Sofia

Det är ett av alternativen som jag har till nya huset men jag letar fortfarande efter idéer :-)

2011-03-21 @ 20:45:02
URL: http://intebaralillensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0