Bakning pågår


Håller på att baka till lillemans kalas nu i helgen.

Än så länge har det blivit schackrutor (inte så rutiga med goda!) två citronsockerkakor och just nu håller jag på med tårtbottnarna för andra rundan i försöken.
Gjorde även en tårtbotten igår efter ett annat recept och trots att jag tog en större form än vad som stod så svämmade den över och jag fick rengöra ungnen istället :-P dessutom somnade jag ju med lillprinsen vid nattningen så den tårtbottnen blev slängd eftersom den hade stått framma hela natten och var rätt torr :-)

Bildbevis kommer senare, nu är det dags att baka mer


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Kikar in och säger hej :)

Hittade till dig via FL



Mysig blogg du har!

Hoppas allt är bra med er, kramar

2011-03-29 @ 19:45:16
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece :D

2011-03-29 @ 22:50:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0