Månadens shopping i bilder


Här kommer några av mina senaste inköp... inte mycket till mig men desto mer till lilla prinsen :-)





Två fulla kassar från Thun´s (dom med väderkotten) har det bland annat blivit.




Svart Didriksson jacka till mig för 599 kr




Halkstrumpor 3 st för 39 kr, termosockor 2 för 29 kr, byxor runt 50 lappen, Nalle Puh pujamas för 129 kr och en morgonrock för 129 kr.




Name it Dregglisar (haklappar) 29 kr/st och Body med text 49 kr/st




Leggins till mig för 69 kr och Marabou polkagris för en tia.



Sen har jag även varit till stora stan och shoppat. Där blev det en jacka till Lilleman från Kappahl, 2 supersomriga t-shirts från H&M, en solhatt, en sagobok, leksak från IKEA och en vagnsbok.




Man märker hur kameran har gett upp, färgerna blir helt konstiga men ny är inköpt och jag håller på att lära mig den under bakandets gång :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0