Testpilot för Dr.Oetker


Äntligen!

Det här är första gången som jag får förtroendet att prova på en vara genom Smartson
och så fort jag fick kupongen kilade jag ner till affären och skulle köpa pizzan MEN de har inte Dr.Oetker Tradizionale på livsmedelsaffären här så jag får vänta till på lördag då vi ska iväg och veckohandla i “stora” affären, suck!


Jag som redan nästan kunde känna smaken av smaskig pizza
men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!





Jag tror att jag ska prova Spinaci eller kanske Mozzarela. Fast även Speciale och Diavola ser goda ut... hmm.. svårt val!



Om man ska döma efter reklamen så ser de supergoda ut!


Kommentarer
Postat av: Helena Jansson

Helt klart Mozzarella!! Den är läskigt god! :-D Godare än "turkpizza". ;-)

2011-03-03 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0